Bazuar në nenin 7 të ligjit nr. 119/2014 “Për të drejtën e informimit” (në vijim “LDI”), Autoriteti Publik (në vijim “AP”) duhet të publikojë Programin e Transparencës (në vijim “PT”) të miratuar nga Komisioneri për të Drejtën e Informimit dhe Mbrojtjen e të Dhënave Personale (në vijim “Komisioneri”). AP duhet të publikoj informacion sipas veprimtarisë së tij funksionale si dhe të rishikoj e përditësoj PT në çdo rast të ndryshimit të aktivitetit institucional, kuadrit ligjor rregullator apo çdo elementi tjetër që ka lidhje me transparencën proaktive.
Në PT janë të specifikuara kategoritë e informacionit të detyrueshëm për t’u bërë publik. Informacioni publik pa kërkesë duhet të jetë: i plotë, i saktë, i përditësuar, i thjeshtë në konsultim, i kuptueshëm, lehtësisht i aksesueshëm dhe i pajtueshëm me dokumentet origjinale
në posedim të A.P. Gjithashtu, përpara publikimit të informacionit AP duhet të vlerësojë nësë ka ndonjë kufizim ligjor për publikim.
Aktet që përmbajnë rregulla, norma apo kufizime të të drejtave dhe lirive themelore të individit, si dhe me efekt të drejtpërdrejtë për ta, bëhen publike me anë të afishimit apo postimit në faqen zyrtare të internetit, brenda 48 orëve prej miratimit të aktit nga AP.
Në programin e transparencës janë të specifikuara kategoritë e informacionit të detyrueshëm për t’u bërë publik, mënyra e publikimit, si dhe parashikimet ligjore prej të cilave lind detyrimi për publikim. Në publikimin e informacionit, AP duhet të mbajnë parasysh interesin e publikut
si dhe të mundësojnë aksesimin lehtësisht në informacionin publik.
Qendra e Parandalimit të Krimeve të të Miturve dhe të Rinjve, institucion ky i konceptuar si një mekanizëm në varësi të Ministrisë së Drejtësisë, që do të hartojë programe parandaluese dhe do të mbikëqyrë për një periudhë 6-mujore të miturit pas përfundimit të dënimit. Ky institucion është planifikuar me një kapacitet fillestar prej 16 punonjësish, sipas organigramës së mëposhtme:
Procedurat dhe mekanizmat për të bërë kërkesë dhe ankesë që lidhen me veprimet dhe mosveprimet e AP
Përgjegjësitë e QPKMR:
Bashkëpunon me Shërbimin e Provës dhe/ose me administratën e institucionit të ekzekutimit të vendimeve penale për të mitur në:
i. përgatitjen e dokumentit për lirimin me kusht, vlerësimin e rrezikut familjar dhe
shoqëror/mjedisor dhe të nevojave të të miturit jashtë Institucioneve të Ekzekutimit të
Veprave Penale;
ii. përgatitjen e planit individual të rishoqërizimit dhe të rehabilitimit;
iii. përgatitjen e planit të menaxhimit të riskut, në rast të identifikimit të rrezikut të mesëm
apo të lartë për përsëritje në kryerjen e një krimi;
iv. ndjekjen, mbikëqyrjen dhe ofrimin e mbështetjes psikologjike, arsimore, shëndetësore
dhe situatën sociale të të miturit pas dënimit;
v. administrimin në dosje të posaçme të kopjes së dokumentacionit individual të të miturit, të lëshuara nga Shërbimi i Provës dhe administrata e institucionit të ekzekutimit të
vendimeve penale për të miturin;
vi. administrimin e Sistemit të Integruar të të Dhënave të Drejtësisë Penale për të Miturit, me qëllim evidentimin e të dhënave që lidhen me datat e fillimit dhe të mbarimit të dënimit.
Bashkëpunon me Njësinë e Mbrojtjes së Fëmijës, sipas përcaktimeve të ligjit nr.18/2017, “Për
të drejtat dhe mbrojtjen e fëmijës”, për:
i. miratimin e planit të rehabilitimit dhe të rishoqërizimit të të miturit;
ii. koordinimin e masave që do të merren për zbatimin e planit të rehabilitimit dhe të
rishoqërizimit;
iii. mbikëqyrjen e ecurisë së zbatimit të planit për rishoqërizimin e të miturit;
iv. organizimin dhe zhvillimin e takimeve me të miturit, familjen dhe institucionet e tjera që
mundësojnë përfshirjen sociale të të miturit;
v. sigurimin e përmbushjes dhe të rishqyrtimit të programeve në mjediset e burgimit, nëse
kjo është e nevojshme.
Bashkëpunon me organet e vetëqeverisjes vendore për:
i. Nxitjen e marrjes së masave për strehimin e përshtatshëm për të miturin që nuk ka
strehim;
ii. Sigurimin për të miturin:
iii. mbikëqyrjen e cilësisë së ofrimit të shërbimit ndaj të miturit.
Ndjek procesin e programimit dhe të koordinimit të trajnimit e të specializimit të profesionistëve për drejtësinë për të miturit, si dhe i propozon institucioneve kompetente
tema dhe metodika të nevojshme për zhvillimin e specializimeve.
Njoftimi dhe konsultimi publik (https://www.idp.al/projekt-akte/)
Emër mbiemër të koordinatorit për konsultimin publik, adresë postare/elektronike https://www.idp.al/koordinatori/
Regjistri i Kërkesave dhe përgjigjeve i përditësuar.
Regjistri i kërkesave Janar-Dhjetor 2023
Njoftime te ndryshme (nuk ka informacion)
Njoftime per procedurat e rekrutimit/pranimit ne sherbimin civil (nuk ka informacion)
Raporte (nuk ka informacion)
Publikime (nuk ka informacion)
Statistika (nuk ka informacion)
Projekte (nuk ka informacion)
Bashkepunime
Marreveshje bashkëpunimi QPKMR dhe Albanian Initiative for Development
Marreveshje bashkëpunimi QPKMR dhe International Police Organization
Marreveshje bashkëpunimi QPKMR dhe Organizates Jofitimprurese Caritas Shqiptar
Marreveshje bashkëpunimi QPKMR dhe Organizates Jofitimprurese Nisma per ndryshim shoqeror ARSIS
Marreveshje bashkëpunimi QPKMR dhe Qendres Act for Society
Marreveshje bashkëpunimi QPKMR dhe Qendres Kombetare te librit dhe leximit
Marreveshje bashkëpunimi QPKMR dhe Qendres per Formim dhe Zhvillim -CFD
Marreveshje bashkëpunimi QPKMR dhe Qendres se Rehabilitimit per crregullimet Adiktive
Marreveshje bashkëpunimi QPKMR dhe Shoqates se Avokateve Penaliste te Shqiperise
Marrëveshje bashkëpunimi QPKMR dhe Urdhrit të Punonjësve Socialë
Buxheti, plani i shpenzimeve per vitin financiar në vijim dhe vitet e kaluara
Raport vjetor per zbatimin e buxhetit dhe anekset (sipas viteve)
Donacione, sponsorizime (sipas viteve) - Nuk ka informaciom
Dokumente qe tregone gendjen e shlyerjes se detyrimeve nga subjektet e licencuara - Nuk ka informacion
Raportimi financiar Janar - tetor 2023
Koordinatori: Ira Muço
Adresa: Bulevardi “Zog I-rë”, Tiranë
E-mail: Ira.Muço@drejtesia.gov.al
Web: qpkmr.gov.al
Orari i punës: E hënë – E enjte 08.00-16.30 / E premte: 08.00 – 14.00
Model kërkesë për informacion 2021
Procedurat për shqyrtimin e ankesave
Lista e kontratave të lidhura (perfshire shumen e kontraktuar, palet kontraktuese dhe pershkrimin e shërbimeve)
Registri i realizimeve dhe donacionet (sipas viteve) - Nuk ka informacion
Informacion mbi zbatimin de monitorimin e kontratave, si dhe udhëzues e politika të ndryshme - Nuk ka informacion
Lista e dokumenteve që administrohen nga QPKMR me afatet e ruajtjes
Formën e dokumenteve/informacioneve (elektronik, kopje fizike, audio, video, foto)
Ndihma shoqërore/subvencioneve të dhëna nga QPKMR*
Kategoritë dhe format e ndihmës shoqërore/subvencioneve*
Procedura për të përfituar ndihmën shoqërore/subvencionet dhe dokumentacioni përkatës për aplikim*
Procedura e ankimimit*
Shënim: QPKMR nuk e ofron këtë shërbim.